02 d’abril, 2008

tinc una colecció de varetes màgiques

tenen formes diferents,
una està a la taula de la feina. Allà hi ha molt a fer.
És de metacrilat transparent.
Formava part d’una “mona”, era el seu ornament;
la vaig reconèixer de seguit;
i ja duu fets uns quants encanteris.

Un altre, la vaig trobar a una botiga de gominoles,
és negre, embolicada amb un plàstic transparent amb alguna lletra blanca.
La duc damunt ja fa molt de temps
i tot i que és difícil, no he sucumbit al plaer de menjar-la per complert.
Amb aquesta poquet he pogut fer,
necessita el seu temps.

Avui me’n han regalat una, que de totes, és ben diferent
aquesta és tipus tot terreny
és de totes, la més consistent.
Serà per coses més grosses, donada la seva procedència
M’he l’han dut de Girona, de la Catedral exactament.

Ara sols queda fer un “conjur”,
tot i ser dona afortunada
una mica de màgia no m’anirà gens malament.
Tinc alguna coseta per allà escampada
que necessita un retoc urgent.

dolors
2 d'abril 2008

5 comentaris:

Anònim ha dit...

El destí no existeix sense la complicitat secreta de l'instint i de la voluntat

M.TeReSa ha dit...

Doncs si, ets una dona afortunada, jo no en tinc cap i t´aseguro que en necesitaria una que em sol.luciones tot allo que per mi mateixa no puc.....no en tindras cap que et sobri? o..... no et sabria greu renunciar a algun encanteri per mi?
aisssssssssss si tot aixo fos possible, que bo que seria !!!!!
Sort amb aquesta nova vareta.
Un peto.

poca luz ha dit...

...y es ahora cuando lo entiendo todo.

...has dotado de magia a tus letras y éstas son capaces de hechizar! :)

Un abrazo!

Unknown ha dit...

Soc una privilegiada per haver vist una de les teves "varetes magiques"???? la veritat es que no ho se, pero del que si hem sento privilegiada es de gaudir de la teva magia, perque no se si t´has adonat que els teus escrits tenen magia i al teu voltant tot es magic.....sera que la magia esta dins teu amb vareta o sense?

M. J. Verdú ha dit...

A mi m'encanten les fades, la màgia i les varetes!