15 d’abril, 2008

amb una mica de retard

Atordida davant una sèrie d’esdeveniments i sense saber massa on estic ficada, rebo un “premi” "esfuerzo femenino" del que estic tant agraïda com sorpresa.
Sóc una mica lenta de reflexes i un tant -inicialment- tímida, això fa que tot sigui una mica més complicat.
Ara per ara, no em suposa cap esforç escriure. Es més, l’esforç el fa qui em llegeix.

Aprofitant que no conec les normes i que si les sabés, m’encanta saltar-me-les, i per damunt de tot, per què em bé de gust, el repartiré d’aquesta manera:

2 …. En una isla
2 Secretos a Oscuras
2 Un rincón para la Música
1 Pocas luces

Qui es preguntí perquè, tan sols ha de clicar al damunt i ho sabrà.

dolors
15 d’abril 2008

*no se si sabré sortir-me en penjar el premi en aquesta pàgina*

2 comentaris:

M.TeReSa ha dit...

aisssssssssssss crec que m´he perdut alguna cosa..... on s´ha de clickar?... vull xafardejar i no puc !!!!!!!
m´ajudes?
petonetssssssssssss

poca luz ha dit...

...pese a las normas (con sus correspondientes saltos), de contradicciones (nada de esfuerzo para leerte...es un placer), de tu naturalidad para explicarte, de premios , de sorpresas, de la sonrisa que se me ha quedado al entrar e incluso pese a la imposiblidad de una mirada ...sé (porque no me cabe ninguna duda) que te llegará mi agradecimiento.

Una abraçada molt forta.