28 de març, 2008

molta sort i salut Albert

No sé si entraràs algun cop en aquest blog, tot i que m’encantaria, però per si ho fas, escric això de pressa, no fos que encara no hagués tingut temps de penjar-ho.

Si per aquelles casualitats decideixes fer-ho, seria l’enveja d’amistats i coneguts que tenen la paciència de llegir-me de tant en tant.

Una casualitat va ser que estigués aquell dia en aquell lloc a aquella hora.
Es veia revolt de persones i vaig suposar que hi hauria alguna presentació. Pots creure que he guardat fulletons amb presentacions des de fa uns tres anys i per diferents motius no havia anat a cap ?

Si t’he de ser sincera, d’aquell llibre, precisament encara no havia sentit a parlar-ne, però de tu si.

Sóc aficionada al teatre d’aficionats, com a espectadora.
Sóc aficionada a llegir coses de coneguts.

Un dia la contra de “La Vanguardia” parlava de tu. L’entrevista era impressionant. Podria dir una llista inacabable d’adjectius. I em van recordar que havíem anat a veure una obra teva en el Teatre Malic Tu vida en 65 minutos.
Que eres guionista, que prometies, etc. que puc dir-te que no sàpigues....

I allà estaves, com podia dir-te tot això ?, no m’agrada acostar-me a les persones conegudes, entre d’altres motius per no molestar.

Em va quedar temps per anar a comprar el llibre El mundo amarillo. I pensar què et diria, ràpid i que simplifiqués tot en poc. Me'n vaig sortir força bé –modèstia a part-, el que sí sé, que vaig sortir molt contenta.

És molt important reconèixer el mèrit per transformar situacions que són dramàtiques, en situacions còmiques, però no per això menys profundes. La teva presència, les teves obres, el teu missatge, és encoratjador, positiu i necessari.

Per cert, em vas preguntar el meu nom per a la dedicatòria del llibre, no vaig tenir temps de dir que em dic Dolors.

dolors
28 març 2008

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola!! Molt bonic el teu blog!! Gràcies per deixarme l'adreça i aquest "clica aquesta adreça". Mha encantat disfrutar del teu món! Espero que tu disfrutis del meu!
petons
albert

poca luz ha dit...

...el mundo amarillo? ...este post ha sido una buena forma de despertar mi curiosidad.

...lo tomaré a modo de recomendación y me uno a tus deseos para albert.

Un abrazo.

poca luz ha dit...

...te pasas por la isla? ...hay algo para tí!

M.TeReSa ha dit...

Ostressssssssss qui es aquest personatge misterios que tan t´ha cautivat ???
Sort de Google que tot ho sap i gracies a ell he descobert que es tracte de qui em va encantar en una obra seva anomenada Idaho i Utah, fenomenal, quina sort has tigut,clar que es questio de posar-hi morro al tema jo no en se de fer aixo.
Et felicito per la teva iniciativa, ja veig que ha sigut corresposta, te la mereixes.
Un petonassssssssssss